Så jävla underbart!

Morgonen börjde seg då jag sovit dåligt under natten, sammanhängande sömn vad är det.

Var ialla fall en bra dag i skolan, matten flöt på riktigt bra och det var inte så mkt kacklande i klassrummet. Drog hem vid lunchtid och värmde på lite laxpudding som jag käkade framför teven.

Sen vid ett tiden så ringde telefonen och det var från folktandvården i flen som berättade att jag hade fått vikariatet hos de som jag hade sökt. Snacka om att jag var överlycklig för jag trodde inte att jag skulle få det. Jag visste att jag låg rätt så bra till och att det tycke om mig men jag hade inga höga förväntningar, bättre det så blir man inte så besviken ifall man inte skulle få det.

Visst det är bara ett vik på 50% i ca 6 månader men det är bättre än ingen ting speciellt i dessa tider. Så från och med 11 januari så kommer jag jobba på folktandvården i flen.

Så ikväll har jag firat med ett glas vitt vin samt ett glas rom och cola. Ska faktiskt ta ett till glas rom och cola och bara njuta utav den underbara tillvaron.

//M


Ditt ord
Postat av: weronica

Grattis tjejen:)

Kul för dej:)



/weronica

2009-12-21 @ 21:47:32
URL: http://wandersson.blogg.se/
Postat av: Maddiie

Tack så mkt :)

2009-12-21 @ 22:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0