Saknar

Kollade på vem som vet mest förut och så kom en fråga upp om vad heter halstabletten som är rosa. Svaret på frågan var emser och det påminde mig om min mormor.

Min mormor brukade alltid köpa emser när hon levde, det är ett utav mina starkaste minnen utav henne. Jag saknar henne något så fruktansvärt även fast det är 10 år sen hon dog. Saknar henne så mkt så tårarna till och med börjar rinna ner för mina kinder när jag tänker på henne.

Åh vad jag önskar att hon kunnde finnas här nu för jag skulle verkligen behöva prata med henne för hon hade nästa alltid svar på allt. Klokare och visare kvinna har jag då aldrig kännt. Hon visste alltid när någon utav hennes närmaste behövde henne utan att änns ha höra av sig till henne. 

Mormor jag älskar och saknar dig enormt mkt!




 



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0