Se upp i backen

Vid lunchtid drog jag och waerner ner på stan till nya pizzerian där vi mötte upp tobbe. Vart lunch där inne och pizzorna var super goda och jävlar vad mätt man vart.

Disskuterade lite ifall man skulle dra och åka pulka i dag så sagt och gjort så messade jag emmy och 10 min senare hämtade vi upp henne och åkte i väg till Ö&B.

Emmy köpte ett tefat och vi andra köpte varsin stjärtlapp och sen begav vi oss till kyrkbacken på norr. Åkte en hel del och jävlar vad kul vi hade, nästan så man kände sig som 10 år igen.

Körde hem grabbarna sen när vi hade ledsnat på det och var relativt blöta i bakarna efter allt åkande. Passade på att tanka bilen på vägen hem och sen vart det till att mysa ner sig i soffan och få upp värmen i kroppen.


Efter middagen så vart det en promenix med emmy och det var riktigt skönt ut, mindre kul var det att få all snö i ögonen. Efter promenade så har jag mest suttit i soffan och glott på teve, för tillfället så är det NCIS Los Angelse på teve och efter det som blir det sängen för min del.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0