Värdelös natt

Gick och la mig vid elva tiden i går och jag trodde ju då naturligtvis att jag borde somna som en stock då jag normalt sätt går och läggert mig redan vid tio. Men tji fick jag, hade jätte svårt att sova och klockan den bara tickade på.

Roade mig med att gå in på fb vid tolvtiden på natten i hopp om att kunna trötta ut mig. Loggade ut någon gång vid halv 1 tiden och sen lyckades jag somna men inte för någon längre stund. Vaknade med jämna mellan rum resten utav natten.

I dag är jag inte så värst trött än men det lär säkert komma ju längre dagen går. Kommer säkert vara som en zombie vid lunch tid vilket jag inte har tid med då jag ska träffa en massa vänner idag.

Blir väl att hälla i sig en massa cola och hoppas på att man kan hålla ögonen öppna tills det blir kväller och dags för att sova.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0