Bra med mkt kläder

Min kära kusin kom förbi så vi käkade frukost sen tittade vi igenom min garderob för att se om vi hittade nått som hon kunde låna och ta på festen på lördag.  Det slutade med att hon kom där ifrån med 2 tröjor som hon fick utav mig osm jag inte använder så nu kan jag med gott sammveta köpa två nya plagg ifall jag vill.

Vart en runda på stan och kollade på lite skor och väskor, vi är lika stora fanatiker båd atvå när det kommer till de sakerna. Sen letade vi efter några snygga hårspännen som vi sen hittade på åhlesn som fick följa med henne hem.

Träffade madde sen vid halv 3 och tog en fika med henne på hembagarens, va rju jätte länge sen vi sågs. Hade en hel del att prata om och när man som alltid har kul så springer klockan iväg. Efter fikat var det hem och fixa mat med familjen och sen inta tevesoffan.

Fundera på att gå och lägga mig tidigt men det lär väl spricka som alltid, men hoppas kan man ju.

Pusshej

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0