I love shoes

Jag tog en tripp till norrköping med tåget i dag vid 11 så var där vid halv 12. Vart till att käka lunch då jag hoppade över frukosten i morse, vart en stor sallad till lunch. Efter den goda salladen så var det då dags att springa runt i lite butiker och kolla på diverse grejer.

Jag kom då hem med ett par snygga skor, högklackade såklart vad annars liksom. Detta vart par ny 23, Sen så köpte jag en snygg kjol, strumpor samt två linne från hm. Sen handlade jag ett diadem från glitter mer vart det inte.

Tittade in hos roger och beställde tid till mig och min mor så 2 mars så ska vi dit och tatuera oss. Jag ska fylla i mina hjärtan som jag gjorde i januari och mamma ska göra lika danna på handleden.

Ska ta och mysa ner mig i soffan nu och se om det finns nått att se på teven.

Pusshej

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0