Måndag och planering för veckan

I dag så kommer det nog inte att hända så värst mkt, ska ta och attackera tvättkorgen. Sen ska jag försöka mottivera mig till att gå ut och gå en promenad i detta väder. Men det kan ju vara värt det för i kväll ska min far och jag mummsa i oss thai mat.

På tisdag så ska jenny och jag ha film dag och titta på en massa filmer sen blir det väl inte mer gjort den dagen. Onsdag så ska jag fika med min kusin på hembagarens och dricka varm choklad sen ska det banne mig bli en promenad också.

Resten utav veckan är ännu oplanerad men den kommer säkerligen bestå utav att städa, försöka gå ut och promenera, slöa i soffan. Och till helgen lär det säkert bli utgång men tänke låta bli alkoholen ett tag.

Pusshej

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0