Peace and quiet

Min kusin var här förut med sina 3 ungar samt hunden, det var livat. Inte så att de höll på att riva huset eller något men tillräckligt för att jag inte skulle vilja skaffa barn under de närmast 5 åren.

Åkte sen upp till willys och handlade lite små saker och naturligtvis så var köerna meterlånga, vad annars. Sen åkte jag vidare upp till coop och hämtade jenny och körde hem henne.

Käkad créeps till middag så nu är jag propp mätt, ska strax lägga mig i ett varmt bad. Har en känsla utav att jag kommer att lyckas somna en stund i badet men det är sånt man får ta. Det är så tyst och lungt och skönt i huset nu, helt jävla underbart. Till och med huvudvärken börjar försvinna nu.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0