Så less på människor

Åkte upp till willys förut i dag med min farmor och det gick rikigt bra, dock så var det rätt så mkt folk. Sen efter att jag hade kört hem farmor och hjälpt min mor packa in varorna som hon hade handlat så gick jag ner på stan och fikade med madde.

Tog en fika på sultans city där jag mummsade i mig varma mackor vilket var jätte gott. Pratade bort nästan 2 timmar på sultans, tiden går fort när man har trevligt.

Har inte gjort så mkt mer idag, gjorde hemma gjord pizza till middag vilket var jätte gott och nu sitter jag i teve soffan och slöar.

Är så jävla less på människor överlag, vad har hänt med allmän vett och etiket?! Hur jävla dåligt funtade är vissa människor i huvudet igentligen, stora egoister är vad det är.  För allt existerar ju runt de eller inte, väx upp! Som min kära kusin sa: H'*n har inte många papegojor i stallet. Det låter faktisk lite roligare än att säga att h*n inte har alla hästar hemma i stallet.

Pusshej


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0