Stan och en promenad

Gick ner en sväng med min mor på stan och köpte ett nytt fotoalbum då det jag hade tog slut i går när jag klistrade in bilder. Tittade lite på gardiner och kuddar och kom fram till att det är mkt biligare på ikea så vi funderar på att åka dit om ett tag.

Gick sen och möte upp barbro vid preem sen gick vi upp till coop extra vid lövåsen och väntade på att jenny skulle sluta. Sen begav vi oss iväg på 1 timmes promenad men en massa skit snack. Efter det så vart det lite handling och hem till barbro för ännu mera skit snack, pratade bla om hur dåliga de är på vårdcentralen och om olika sätt vi har skadat oss på.

När jag kom hem så tog jag av mig stegräknaren jag hade haft på mig och den visade på 11975 steg och det är inte illa. Sitter i soffan och slöar, ska titta på nya knight rider sen bourne identity i kväll sen blir det sängen för i morrn ska jag på stan med min kusin.

Pusshej

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0