Tippen, skola, ams och solarium

Jag har då tråkigt nog inget jobb eller rättare sagt lärlingsplats längre då ena delägaren tycke att jag hade varit sjuk för mkt under de månaderna jag har varit där. Jag tror jag har varit sjuk 5-6 dagar  (på 5 mån) förutom nu sist då jag var sjukskriven i 2 veckor pga akut bronkit.

Men men det är bara att ta nya tag, var uppe på skolan och pratade lite med lärnaren sen vart det ner till arbetsförmedlingen då jag skrev in mig som arbetslös igen.

Innan allt detta så var jag duktig och åkte till tippen och kastade en massa skit med min mor. Eter alla andra ärenden sen så gick bort och solade lite solarium och det var grymt skönt. Känner mig rikigt avslappnad i kroppen nu speciellt ryggen vilket är skönt.

Pusshej


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0