Varmt bad och miami ink

Tog ett varmt skönt bad förut och skrubbade hela kroppen med body skrubb så alla döda hunceller försvinner. Sen så smörjde jag in hela kroppen med body butter, den jag använder ska ha en lugnande effekt på kroppen, får se om det stämmer. I morrn ska jag nog sola lite solarium, det är grymt skönt och det mjukar upp kroppen.

Nu sitter jag och tittar på miami ink och känner hur det kurrar i magen. Ska fixa till en sallad sen när programet är slut sen för jag har tänkt börja ett nyttigare liv. Jag ska börja skära ner ordentligt på godis, läsk, chips och snabbmat. Men det kommer att bli svårt för jag är en sucker för hamburgare och dricka.

Pusshej



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0