Fika time

Ska ner på stan strax och träffa jenny och ta en fika. Ska hör hur hon hade det i stöten på sin skidsemester, hon lyckades faktisk komma hem hel. Det är ju mer än vad jag skulle ha gjort om jag hade åkt på skidsemester.

Blir förmodligen hem till emil i kväll med natha o joanna, det vankas nämligen party där. Det blir dock nyktert för mig då jag knaprar pencillin. Fast det gör inte så mkt, har inga problem att festa nykter.

Pusshej!

Ditt ord
Postat av: Jenny

INGEN trodde att jag skulle komma hem hel, haha! generösa vänner man har :D hahah

2009-01-16 @ 23:29:49
Postat av: Maddiie

haha absolut, men du hade säkerligen trot samma sak om jag hade åkt i väg på skidsemester :D fast skillnaden är nog att jag hade kommit med ett eller flera brutna ben :P

2009-01-17 @ 02:07:16
Postat av: Jenny

haha! Fast trodde faktiskt jag skulle skada mig, men Kristian gjorde det värre än mig, hahah!

2009-01-17 @ 03:46:45
URL: http://nilssonjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0