Flyttkartonger och fika med kusin vitamin

Hjälpte jenny och köra lite flyttkartonger till nya lägenheten förut sen vart jag illamående efter att ha tagit antibiotika tabletten utan att ha ätit något. Det var inte så vidare värst smart , jenny var snäll o bjöd på macka o mjölk sen så åkte jag snabbt ner till bolaget för att handla det jag skulle ha  sen åkte jag hem och la mig på soffan.

Min kusin ringde förut och frågade om hon fick komma över på fika så vi satt och snackade en massa skit här hemma. Satt och kelade lite med rosco som gnydde och hade sig efter som den stackaren har växtvärk, det är inte lätt att vara hund ibland.

Nu sitter jag och slöar i soffan och försöker hämta ork för sen ska jag iväg och storhandla med min farmor.


Rosco


Pusshej!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0