Ingen röst

Vart party hemma hos jenny i går men den massa härligt folk sen begav vi oss till harrys. Det var helt okej, dock så kände jag en otrolig saknad utav biljardcafte som låg där förut. Det var som mitt andra hem förut.

Hade kul större delen utav kvällen sen hände det lite saker jag inte tänker skriva om. De som var där vet vad jag syftar på.

Det var svinigt jävla kallt ute när jag gick hem i morse, tog fan 3 timmar innan min stackars kropp hade tinat upp under pjamasen, raggsockorna och täcket. Vakande i dag och har knappt någon röst kvar, det är ju jävligt nice eller inte.

Är rikigt dyng förkyld och halsen är inte snäll imot mig. Blir att va inomhus hela dagen förutom när jag ska ta en fika sen med vännerna.

Puss hej!


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0