Inget slår sibylla

Dagen gick riktigt fort men det känndes i kroppen att man har varit hemma och legat sjuk i 2 veckor. Har grymt ont  i ryggen och har sen svag huvudvärk som förhoppningsvis inte blir starkare.

Orkade inte laga mat i dag så det vart ett super meal på sibylla, igen slår derar hamburgare som är jätte goda. Fast max har också god hamburgare men jag är uppvuxen med sibylla så det kommer alltid vara nr 1 för mig.

Ska fixa matlåda tills i morrn om en liten stund sen blir det att slöa i soffan och se om det finns nått bra att se på teven. Sen hoppas jag att ja kommer somna som en stock i sängen och sova bättre än vad jag gjorde natten som var.

Pusshej

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0