Moffat och slöat i soffan

Har moffat i mig en massa morötter, chips, dipp och fanta förut och bara slöat i soffan. Så nu är jag proppmätt så jag står mig hela natten och hela dagen i morrn känns det som.

Snart så är den här veckan äntligen över och jag kan få börja jobba igen. Fast jag har endå varit rätt så duktig den här veckan och fått lite saker gjort även fast jag varit sjuk. Har städat större delen utav huset, tagit mig igenom tvättkorgarna samt bakat, det tycker jag inte är illa pinkat för att vara sjuk.

På fredag då smäller det, då blir det på med festklänningen och dra hem till jenny som har utflyttningsfest. Då ska vi partypinglor slå klackarna i taket, längtar jätte mkt.

Pusshej!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0