Norrköping

Var där i dag med werran och gjorde stan osäker. Sprang runt i affären och sen vart det ner till roger och gadda sig, vart skit nöjd.

Ska hoppa in i duschen strax och sen bär det av hem till jenny för lite party.

Åh tack för det jätte söta kommentaren som jag fick i ett utav mina inlägg. Åh jag är såååå avundsjuk så jag dör eller inte. Nä det är sant att jag inte har en bil än och...den dagen kommer då jag oxå skaffar bil men jag har ingen bråska, tycker man kanske ska fixa kortet först innan man slänger ut pengarna på en bil men hej det är bara min åsikt. För vad jag vet så ha rman fortfarande yttrande frihet i det här landet.

Btw pratar man skit om andra som får man räkna med att folk gör det tillbaka. Fint att tro att bara för att folk har varit uppe hos barnmorskan så har man blivit på smällen...man kanske har varit där för att ex skaffat preventimedel, du vet sånt som gör att risken minimeras att man blir på tjocken.

Puss hej!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0