Storhandling och jordgubbar

Var och storhandlade med mamma och farmor på coop samt på willys och det gick rikigt bra. Visst fick jag lite huvudvärk utav min farmor ibland men det är bara att räkna till 10 och ta några djupa andetag så går det bra.

Hittade jordgubbar på coop som jag köpte med mig hem och de var jätte goda. Det är så man längtar till sommaren när man sitter och mummsar på jordgubbar i januari.

Jag är sugen på att måla om mitt rum och jag vet på ett ungefär hur jag vill ha det. Sen har jag ett litet problem eller promblem är det väl igentligen inte men jag vet inte hur jag ska göra med en viss sak. Det kommer krävas en hel del tänkning och det gör ju inte bättre utav att det ligger lååångt fram i tiden heller.



Pusshej!

Ditt ord
Postat av: wiggan

hur vill du ha det??

2009-01-24 @ 01:31:34
Postat av: maddiie

Jag ska måla i beiga färger och ha en fondväg där jag har sängen.

2009-01-24 @ 15:00:18
URL: http://maddiie.blogg.se/
Postat av: wiggan

aha.. det blir nog snyggt:)

2009-01-24 @ 22:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0