Bröllop!

Var en seg dag i går efter torsdagens kubbafton samt de 311 andra sakerna vi fick för oss att göra. Men kom upp ur sängen efter 12 tiden. fick mess från jenny som undrade ifall jag levde vilket jag gjorde lite smått. Var duktig och åkte iväg och tvättade bilen med min partner in crime som var snäll ock stoppade i polleterna åt mig. Fixade lite ärenden på stan innan, sen vart det lunch innan jag åkt ehem och dog i soffan för resten utav dagen/kvällen.

Så i dag så är det bröllop som står på schemat. Ska brumma över till jenny för att vara lite assisten innan hos ska i väg till fotografen för hon är nämligen tärna på ellen och robbans bröllop. Sen vid 13 så bär det va ut till sköldinge kyrka där vigseln ska vara och jag kommer att sitta med kameran o i högsta hugg o knäppa kort  för annars så kommer jenny att döda mig :D

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0