Det blir inte alltid som man har tänkt sig

Min helg har varit kanon bra, har umgåtts med underbara människor som får mig att må bra.

I fredags så messade jenny och frågade var jag skulle göra på kvällen, hade inga planer alls. Så hon bjöd ut mig på grillkväll i pärstorp. Så jag brännde en ny skiva att lyssna på i bilen och begav mig ut i skogen för att vara social. Var jätte fint och mysigt där ute. Min plan för kvällen var att jag skulle vara nykter och köra hem under natten men det sprack ju totalt. Var åter igen matad med vin utan att vara med på noterna, vad ska jag säga vilka underbara vänner man har.  Så det vart till att sova kvar ute i skogen men det är inget jag klagar över.

Åkte in till stan vid halv 10 tiden på lördagen för jag skulle hämta upp barbro och min mor för vi skulle till vingåker och factory outlet. Hjälpte barbro med att hitta något att ha på sig till ellens bröllop som är nästa helg. Hittade det vi skulle sen vart det hem till stan och sen soffan för min del där jag somnade några timmar.

Sen på kvällen så ringde emil och tycker jag skulle komma över och festa lite med de så jag drog med mig barbro och åkte dit. Hade skit kul där uppe satt och snackade skit, drack (jag höll mig till vatten efter som jag körde) och lyssnade på musik. Körde ner barbro sen till harrys vid tolvtiden och själv åkte jag hem och sov.

I dag har jag mest bara legat i soffan och lyssnat på musik samt läst en bok som jag ska försöka bli klar med i kväll hade jag tänkt. I morrn är det en ny veckan och jag har inget direkt inplanerat, men lär väl dyka upp en massa saker att göra. Och om inte så ska jag ta tag i mitt filmtittande som jag är så himmla dålig på.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0