Helgen

Fredag vart en lugn hemma kväll med chips och en bra bok. Lördag drog jag ner på stan och köpte en ny handväska inför kryssningen. Åkte sen med barbro till sandrah och emils nya lägenhet och hjälpte de att flytta in, det vart svettigt efter ett tag och springa upp för alla trappor. Men lägenheten de har är super fin, skule också kunna tänka mig en sådann lägenhet.

Kom hem vilade sen tjatade jenny ut mig till bränntorp för det skulle vara grisfest hemma hos niklas. Så sagt och gjort, hoppa in i duschen sen packade jag bilen och begav mig ut i skogen. Träffade mkt nytt folk där ute vilket var jätte trevligt. Käkade vildsvin, potatis och sås som smakade gudomligt gott. De hade tillagat 33 kg vildsvin och 20 kg potatis och det gick åt kan jag säga.

På kvällen vart det lite sång, massa snack och lite alkohol, vart en lite insident senare på kvällen men det löste sig sen. Kom väl i säng eller rättare sagt ner i sovsäcken då vi tältade vid 2 tiden. Vart ju inte lite varmt när man vaknade på morgone i solen och morgonpigg som jag har blivit så vaknade jag halv 7.

Väcke marcus så vid 9 tiden tror jag det var så åkte vi iväg och badade medans jenny och kristian fortfarande sov. Det var kallt med skönt i vattnet och man vaknade verkligen till. Sen när de hade vaknat så drog vi till rejmyre för att käka pizza vilket smakade kalas gott. Åkte tillbaks hem till niklas sen och packade ihop jenny och kristians tält sen vart det in till stan. Dumopade jenny och åkte hem och la mig i soffan och slöade.

Den här helgen har varit kanon  med mys, trevligt folk och underbart god mat.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0