Kubb

Åkte till flen i dag eller rättaresagt i går o handlade rökta räkor men min mor som vi ska ha till fredags middag. Sen vart det en sväng på stan med barbro och jenny för att leta bröllopspresent till ellen.

Efter lite mellan landning hemma hos barbro sen så åkte jag hem o käkade mat o efter det drog jag bort till jenny. Sen drog vi vidare till sjukhusparken för lite kubb vilket var hur kul som helst. Fick ihop ett helt gäng sen lite senare så vart det lite lek i lekparken. Efter det så drog några utav oss hem till jenny för lite efterfest sen fick jag den stora äran att köra ner till djulö då vi fick för oss för ett nattdopp.

Och nu så sitter jag på efterfest nummer 2 hemma hos nicklas, funderar på att kanske åka hem och krypa i säng snart.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0