Lilla & harrys

Seg dag i går, fick inget vettig gjort över huvudtaget. Roade mig med att lägga patiens halv kvällen, har blivit helt såld på de. Snackade med henke på msn, han hade lika tråkigt sommig så vi bestämde oss för att dra ner till lilla.

Var rätt så lungt på lilla, satt och snackade skit och drack. Sen så började det trilla in en massa 18 åringar som tjohade och hade sig så vi drog en snabbis till san marino. Har inte varit där inne på 100 år känns det som, satt där en stund sen hörde jenny av sig. Hon skulle på harrys så vid tolv tiden drog jag dit och mötte upp henne och träffade även nickals där inne. Höl mest til inne på dansgolvet när jag inte stog i baren och beställde vattenglas efter vattenglas till jenny och mig.

Körde hem jenny sen vid halv 2 tiden, tog driven på vägen också efter som damen var hungrig. Sen åkte jag hem och dog i sängen. I kväll är det inflyttningsfest hemma hos sandrah och emil, ska strax börja fixa till mig för jag ska möta natha kl 7. Och kvällen till ära ska jag faktisk slå på stort och dricka lite vin hade jag tänkt mig, dock har jag ett grymt sug efter cola.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0