Tvätt dag

Insåg i dag att det var dags att ta tag i den enorma tvätthögen jag har lyckats skapa. Vart väl ca 3 maskiner tvätt så nu har jag lite mer kläder att välja på när man ska gå ut.

Fick hem hm katalogen i dag och började blädra igenom den, hittade väl 5-6 plagg som föll mig i smaken samt ett eller två par skor också. Synd bara att att man inte hade obegränsat med pengar på kortet fast o andra sidan kan det vara bra. För tänk vad mkt kläder och skor jag skulle sammla på mig annars, det är ju inte så att jag har brist på kläder och skor.

Nä jag ska nog lägga mig i soffan med mp3 spelaren och slå ihjäl lite tid innan det är dags för att krama kudden så man orkar upp i morrn. Ska nämligen köra min far till skolan så jag kan ha bilen under dagen.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0