Twilight

Jag och jenny åkte upp en sväng till lövåsen området så jag kunde fixa en grej sen vart det lite lunch på barkens. Åkte sen förbi Ica nära för jenny skulle lämna tillbaks några filmer, passade även på att hyra twilight. Ha rju hör att den skulle vara så himmla bra så jenny och jag bänkade oss hemma i soffan hos henne för att titta på den.

Vi vart rätt så besvikna kan jag säga, filmen var seg och det känndes som om det inte hände någon ting förutom de där 10 min i typ slutet utav filmen. Och inte var han som har huvudrollen i filmen så värst snygg heller som alla påstår, han föll mig då inte i smaken. Nä jag är mer för action, blod, svett och lite porr..haha.

//M


Ditt ord
Postat av: Anonym

Du måste skämta, jag vart as kåt av filmen!!!!

Hahaha!

Föresten kollat upp lite inför Ellens bröllop än ang. grillning osv.?

2009-07-08 @ 20:10:22
Postat av: Maddiie

Det blir så att jag ker in till stan sen efter bröllopet o åker tillbaks sen till festen för min moster jobbar natt den helgen samt att hennes sambo ligger ute hela veckan o vill ha lite lugn och ro när han är hemma under helgen. Men funderar på om man inte kan sätta sig i stadsparken o käka o sitta där några timmar.

2009-07-09 @ 11:28:12
Postat av: Dessi

okej ja det är ju förstårligt men kör du då eller?

att sitta i stadsparken låter ju inte helt fel hoppas det inte regnar bara ;)

2009-07-09 @ 22:50:00
Postat av: Maddiie

Yes jag ska köra. Åker hemifrån barbro kl 13. Precis, ananrs så funderar vi på att sätta oss nere på olympos.

2009-07-12 @ 20:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0