Duktig

Var duktig och åt frukost i dag samt att jag var så hurtig och gick en promenad idag vilket var rikigt skönt. Åkte över till jenny sen för jag skulle hjälpa henne att slänga en massa skräp. Efter att det var gjort så åkte vi upp till barken för lite lunch.

Sen när jag kom hem vart det sovan och lite teve tittande, slumrade även till en liten stund. Sen var det dags att fixa till middag och efter det tog jag tag och städade mitt rum så nu ser det lite bättre ut.

I morrn är det norrköping som gäller med pappa och farmor, det kan gå hur som helst. Men som tur var så ska jenny flöja med annars kommer jag nog inte att överleva.  Nä dags att krypa ner i sängen för vi ska åka kl 10 i morrn och jag vill vara utvilad när man ska ska åka på äventyr med farmor från helvetet.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0