Söndag

Var hemma en stund hos barbro i går och drack lite vin innan vi alla begav oss över till olsson för fortsätta kvällen. Gick dock hem vid elva tiden då jag började bli trött och seg i kroppen.

Var små seg när jag vaknade i dag så större delen utav dagen har jag spenderat i soffan med näsan i en väldigt bra bok, Östermalmsmorden av Lars Bill Lundholm.Tycker man om att läsa deckarböcker så ska man läsa den här boken.

Nu sitter jag och slö tittar på teve och svär över den förbaskade mensvärken jag har, blir till trycka i sin gnågra alvedon och sen värma vetekudden innan jag kryper ner i sängen sen.

I morrn ska man till tandläkaren och laga ett hål, usch fy och blä säger jag bara.

//M



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0