Tappat bort

Det känns som jag har tappart bort och förlorat mig själv. Jag är inte lika glag och uppåt längre och känner mig mest likgiltig inför allt. Känns som det enda jag orkar och vill göra är att sova 24 timmar om dygnet. Att skratta och le börjar kännas jobbig lika så att vara socialt och trevlig. Till och med att festa med vännerna är inte lika lockande men jag gör det endå för att inte isolera mig för mkt. Helst av allt skulle jag vilja åka tillbaka till icmeler, njuta av vädret och lugnet och inte komma tillbaka på en lång tid. Väldigt omöjligt men drömma kan man.

//M


Ditt ord
Postat av: robin

Tycker det är intressant och läsa din blogg..

Om du har så tråkigt som det låter varför inte komma på en fika i Björkvik?

2009-06-14 @ 11:56:20
URL: http://helosansalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0