Tripp till norrköping

I går kväll så vart det lite kubbspelande i sjukhusparken med jenny, emmy, sandra, andreas och tomas. Vädret var kalas bra och vi hade skit kul.

Stor handlade med mamma på morgonen sen åkte jag, jenny och sandra till norrköping för jag skulle lämna in min mobil på lagning. Passade även på att träffa min älskade victor som jag inte sett på år och dar. Vart lunch på vårat ställe där vi alltid brukar äta och som vanligt så vart vi propp mätta.

Vi tjejer sprangrunt på stan sen och shoppade loss och victor fick vara smak råd. Det blev ett par surfar shorts samt en klänning som fick följa med mig hem.

När vi hade kommit in till stan så dumpade jag tjejerna och åkte hem och hämtade lily och så åkte vi till djulö. Vart inte så mkt badande utan lily blötte tassarna och sen vart det bra. Åkte hem och fixade mat och sen har vi legat i soffan och slöat.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0