090311

I går så var jag hemma hos barbro och brainstormade med henne och jenny men vi vart inte så mkt klokare. Ialla fall inte på det vi skulle brainstorma men vi kom fram till att på fredag blir det road trip till norrköping och sen på lördag blir det mat hemma hos barbro innan det är dags att festa.

I dag är det mässa på safiren som gäller som jag, jenny och kanske madde ska på. Får se om man träffar werran och emelie där oxå. Jag hoppas jag hittar och kommer på vad jag vill göra med mitt liv där uppe på mässan.

Senare i dag så kommer lilly över som vi ska va hundvakt åt, kommer bli en hel del soffliggande då. Åh tror ni inte att ligger en massa jävla snö på taket sammt att det faller en massa skit från himmlen oxå. Jag är inte riktigt nöjd med vädret.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0