Åh vad jag längtar!

Var på bio i går och såg män som hatar kvinnor och fy fan vad grymt bra det var. Jag rekommenderar er varmt att se den om ni redan inte har gjort det.

Var utgång sen och det var helt okej, jenny och jag drog in på starlight och dansade som tokar och skällde lite på matias att han hade för snygga ordningsvakter.

Har varit nere en vända på stan i dag med min mor och shoppat lite underkläder och så berättade hon att vi ska dra till turkiet den 22/5 och kommer hem den 30/5. Ska bli så jävla underbart att bara ligga och jäsa i solen samt äta och dricka gott. Åh vad jag längtar tills dess.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan för jag är fortfarande lite trött i kroppen efter allt dansade i går.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0