Fredag

Dagen började med en tur upp till willys sen vart det ner på stan och bolaget samt bokia. Sen hem och hämta ett brev som vi hade glömt att ta med första gången vi åkte iväg, postade det sen vart det hem. Då hade posten kommit och jag hade ett brev där det stod att jag kunde hämta ut min nya mobil sen hade jag även fått ett papper med besked om att jag ska på intervju den 19 maj på IUC.

Åkte iväg och hämtade min mobil och när jag kommer hem så står det två brandbilar och en ambulans, frågar ena brandmannen vad det var som hade hänt. Han tycket han var skit rolig när han svarade att halva längan håller på att brinna ner, jag var dock inte lika road utav det. Men iallafall så var det en utav grannarna som hade känt att det luktade rök från eluttagen i deras hus så då hade han ringt brandkåren.

Nu sitter jag i soffan och slappar med ett glas vin och nya mobilen ligger på laddning. Allt kunde ha varit skit perfekt om det inte hade varit för denna jävla snö som faller ner från himmlen...fan jävla helvetes skit!

Har ialla fall bokat tatuerings tid så på torsdag ska jag och jenny till norrpan för då är det dags för gadd nummer 7.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0