Fucking jävla skit!

Var och fikade med madde en stund i dag på sultans, pratade lite om allt mella himmel och jord. Kom in på ämnet plugga, berättade att jag funderade starkt på att plugga till bokbindare men det var bara att lägga ner hela den planen.

Varför, jo för dels så har de lagt ner den utbildningen här i stan (finns dock i sthlm) sen så finns det inte en chans alls att få jobb på grafiska sen då de kanske är tvugna att varsla folk. Så då är man tillbaka på runta 1, att komma på vad man vill jobba med eller plugga till.

Iallfall så åkte jag och mina föräldrar till roger i norrköping för att tatuera oss. Morsan tyckte det gjorde svin ont att göra hjärtana på handleden men nu sitter de där. Själv tycket jag inte det gjorde så jätte ont. Kanske blir en tripp dit snart igen då jag har ett nytt projekt på G, ska bara se hur det utvecklar sig först.

Vart middag på max se viket inte var helt fel och sen när vi skulle åka hem så öppnade sig hela himmlen och en jävla massa snö föll ner och då menar jag jävligt mkt. Åkte väl i mellan 70-80 km/h hem för att det snöade så mkt.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0