Full fart framåt!

Vart utgång i går och jag hade kalas kul.
I dag vart det till att stiga upp ur sängen halv tio och det var kämpigt kan jag säga, kom ju inte i säng förens kl tre.
Mötte upp jenny och barbro vid viadidakt för vi skulle prata med studievägledare och fixa lite grejor. Det gick kalas bra där inne, fixade lite papper och kom ut med stora leenden och hungriga magar.

Vart raka vägen ner till sultans för varma mackor för min del och så klart cola. Sen spran vi lite andra ärenden innan vi gick ner och pratade men en utav damerna som jobbar på håll i er nu;
IUC
där jenny och jag för hoppningsvis ska börja plugga i slutet utav augusti.

Jag hoppas verkligen båda utav oss kommer in för då jävlar kommer det pluggas så våra små hjärnceller kommer att få kramp anfall men jag längtar verkligen. Jag är så jävla pepp på det här även fast det ingår matte B, kemi och fysik som jag inte gillar speciellt mkt.

Sen vart det hem till barbro och blanda till gorillan som ska drickas på lördag,.. mmm smaskens. Efter det vart det hem till jenny och hämta ett papper som jag skulle lämna in åt henne och när jag kom hem förut så parkerade jag mig i soffan.

I morrn är det road trip till norrping men jenny, barbro och kanske kristian, det är shopping som står på schemat. Kvällen ser ut att bli lungt, laddar upp till lördagens bravader.

//M

Ditt ord
Postat av: Penny

HAHA, du har skrivit Kristina! HAHA

2009-03-12 @ 17:52:25
URL: http://nilssonjenny.blogg.se/
Postat av: Maddiie

Haha såg det nu när du på pekade det..var en smula trött när jag skrev det :D

2009-03-12 @ 19:31:39
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0