How do you do

I går vart det först middag hemma hos barbro vilket smakade helt underbart, fläskfile och potatisgratäng.
Sen efter middagen så drog vi igång med att dricka gorillor och lite andra alkohol haltiga drycker.
Vi vart en lite skara upp hos barbro som hade kalas kul, spelade en massa bra musik och snackade skit.

Drog ner till san marino men där var det inte mkt drag så det vart vidare till lilla krog där vi röjde lite pådansgolvet.
Efter att de hade stängt så vart det stomper och liter biljard spelande.
Vart inte så långvarig där utan när kl var halv 3 sa jag tack och hej för min del.
Hade sällskap utav kicki en bit på vägen upp till stan och självklart så skulle det ju regna så jag såg ut som en dränkt katt när jag kom hem.

I dag kommer jag då inte göra så mkt förutom att ligga i soffan.
Ska väl ta tag i och lägga in bilderna från igår då jag typ var den endå med kamera.


//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0