Mjukglass

Var ner en sväng på stan i dag och hämtade jennys webbdesign bok på bibblan då hon int ekan ta sig ner dit själv pga knäna. Va lite strul först men sedan löste det sig. Åkte i väg och köpte mat som jag mofade i mig hemma innan jag begav mig över till jenny.

Hjälpte henne med lite uppgifter, ibland såg vi båda ut som två frågetecken men vi lyckades klura ut det mesta. Tog en tur ner på stan då jag skulle till bolaget och sen vart det mcdriven för att köpa lite mjukglass. Var ju tvungen att fira att våren faktisk börjar titta fram nu, hoppas bara det håller i sig.

Usch jag har fått halsbränna och det är inte skoj kan jag säga. Ska hälla i mig några glas vatten strax och se om det går över.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0