Öl och skit snack

Sitter hemma hos barbro men henne, jenny, hanna och dessi och dricker o snackar lite skit. Ska strax bege oss ner till krogen för att ta en sväng och se vad det är för folk ute.

Åh vad jag börja ledsna på att alla hela tiden ska kommenter att jag inte dricker någon jävla alkohol, bara för att man kanske inte känner för att dricka jämt så är man inte nykterist. Jag kan inte dricka bara för drickandets skull, det måste smaka för att jag ska kunna dricka. Jag har den förmågan att jag kan festa nykter och ha lika kul som när jag dricker.

I morrn då jävlar har jenny och jag en liten lista som vi ska beta oss igenom men det fixar vi super kvinnor hur lätt som helst =P

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0