Våfflor, film och vin

Fixade våfflor hemma hos jenny i går sen tittade vi på filmen swat och drack ett glas vin. Ringde över sandra sen när filmen var slut och så vart det lite musik, skit snack och många glas vin.

Drog ner till lilla en stund och träffade andreas från iuc och hans kompisar sen vart det starlight. Vart lite drinkar samt öl sen vart det efterfest hos jenny. Vart mer vin, musik och skit snack, jenny och jag tömde 3 liters dunken med vin men hade fått hjälp utav sandra och sen utav andreas.

Somnade hos jenny kl 7 i morse och mobilen ringde halv 2 och fan vad döda vi var. Hade huvudvärk och kännde oss mer döda än levande. Beställde pizza och sallad över nätet som vart hem kört sen pallade jag mig i väg till arbetsförmedlingen.

Kärringen där var sen och jag trodde jag skulle dö utav baksmällan jag hade men lyckades lida mig igenom mötet och resten utav dagen har jag legat död i soffan. Tänkte fortsätta med det igen efter att jag har kollat alla mina sidor på nätet.

//M 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0