Fredag - flen - bok

I går så körde jag barbro till flen för hon skulle på anställningsintervju och det såg mkt lovande ut för henne. Skriver inte mer om det förens allt är klart.

Var halvseg i huvudet när jag kom hem så det var en tupplur i soffan innan det var dags för att fixa middag, passade även på att dricka två glas vin då jag inte kan dricka i morrn kväll ( läst som i dag). Efter maten vart det lite teve tittande och så hjälpte jag mamma att beställa det vi skulle ha från taxfreen när vi åkter till turkiet.

Sen kl 22 så återupptog jag min läsning utav Stieg Larssons bok Flickan som lekte med elden, det är uppföljaren till män som hatar kvinnor. Satt och sträck läste från 22 till 01.40 då jag hade läst ut de ca 240 siderna jag hade haft kvar utav boken. Jag var bra trött när det bara återstod 40 sidor men det gick ju inte att lägga ifrån sig boken då den var för spännande.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0