I morrn gäller det

Tog en lång sovmorgon efter en trevlig kväll i går.  När jag väl kom upp ur sängen så bänkade jag mig framför datorn och laddade hem lite musik. Sen började jag radera alla bilder från kameran så det finns plats för alla semesterbilder och sen det viktigaste att lägga batteriet på laddning!

Har börjat sortera vilka kläder jag ska ha med mig, ska försöka packa så lätt som möjligt så man kan shoppa med sig så mkt som möjligt ifall man vill. Ska strax lägga in en massa nya låtar på mp3 så man har något att lyssna på medans man sitter på planet.  Ska även förska leta upp en till bra bok att ha med mig då jag kommer att läsa ut svenskmaffia rätt så fort.

Nä dags att sluta skriva och fortsätta med packningen så man får med sig allt man ska ha.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0