Morrn morrn

Har klivit upp ur sängen ovanligt tidigt i dag för att vara mig, kom upp redan kvart i 8. Men det fanns en anledning till det också, var nämligen tvungen att ringa till vårdcentralen då jag ska ha en havrex spruta innan jag åker till turkiet. För att komma fram till vårdcentralen på telefon så måste man ringa prick kl 8 då de öppnar växeln. En läkare ska iallafall ringa upp mig på torsdag så ska vi prata lite så sak jag få en tid sen.

Nu vet jag inte rikigt vad jag ska göra, kanske borde gå ner och fixa lite frukost. Sen ska jag packa ihop alla grejor jag ska ha med min när jag åker till norrköping. Tror jag åker vid 10 då är jag där vid 11 tiden och då blir det nog max för lite lunch.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0