Norrköping

Vid elva tiden i går så drog jag och barbro ner till norrköping för att titta på mc kortegen. Vi parkerade oss på en filt i ena slänten efter att man kört förbi andra rondellen när man ska in till norrköping. Det var inte så mkt folk när vi kom ner vid kvart i 12 men sen halv 1 så vart det fullt med folk överallt. Kortegen startade kl 1 och det var hur många fina hojar som helst som åkte i kortegen, visste inte riktigt vart man skulle hålla ögonen.

jag hade tänkt att fota hojarna med insåg snabbt att det inte skulle bli några bra bilder så jag filmade lite utav korteget istället. Sen när det var slut åkte vi till max för lite mat då det kurrade lite i magen. Lagom tills vi hade ätit upp så började raggarkorteget och vi hade sådann tur att de körde vägen förbi max. Det var hur många snygga bilar som helst som man skullevilja ha. Tog en hel del kort tills min kamera fick för sig att dö då snodde jag till mig barbros kamera och fortsatte att fotta med hennes.

En skit kul grej hände i kortegen, en utav de stora chevva bilarna fick motorstopp så korteget stog stilla ett bra tag. Då var det tydligen en förare som fick för sig att lämna bilen mitt i vägen och gå in till max och köpa mat. När korteget väl kom igång igen så hade inte han kommit ut så ena motorcykel polisen fick gå in och hämta honom.

Vi åkte hem tio i 4 och åkte direkt ner til duveholmshallen då det var gymnastikuppvisning och jenny var ledare för ena gruppen. Efter att det var slut åkte jag hem och dog i soffan för jag var helt slut efter att ha suttit och stått i solen en hel dag.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0