Ny städad bil

Har inte gjort något vettigt i dag, har mest bara legat i soffan och läst ur boken jag håller på med. Sen vart det ju kanske en power napp på drygt 1 timme men man blir ju så trött ibland när man läser.

Vart  hemmagjord moussaka till middag vilket smakade jätte gott. Efter middagen vart det till att slöa en stund i soffan innan jag fick ett ryck och började städa bilen. Så nu är bilen ren och fin invändigt, passade även på att spola av bilen då det låg en massa pollen på den.

Nu sitter jag i soffan och slöar, har precis tittat klart på 2½ men och nu ska mamma titta på sjukhuset. Själv ska jag surfa en lite stund till innan jag återupptar läsningen.

I morrn bär det av till flen för jag ska köra barbro som ska på anställningsintervju, håller tummarna för att hon får jobbet!

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0