Nyköping tur och retur

Åkte till nyköping i går med min moster och mamma och jag fick den stora äran att köra dit. Körde min mosters volvo combi med atomat, det var jävligt nice att bara behöva gasa och bromsa och inte behöva bekymra sig om att växla. Dock så skulle jag nog inte vilja köra atomat hela tiden då jag tycker halva körkänslan och glädjen sitter i att växla.

Det gick snabbt hos tandläkaren för min moster så sen vart det en tur på stan. Hittade ett par linne byxor inne på hm som jag köpte, blir perffekt att ha med sig till turkiet sen köpte jag inte så mkt mer. Till lunch så vart det pizza på en liten resturang och efter det så begav vi oss hem till stan igen.

När vi hade kommit hem åkte mamma och jag iväg för att handla små saker som hon behövde när de ska ha fest nästa fredag på hennes jobb. Efter det vart det en tur til olympos samt parken för att köpa mat att ta med sig hem.

Senare på kvällen gick jag över till barbro för "film kväll" med henne och jenny. Vart några glas vin samt mkt skitsnack, drog hem vid tolv tiden då ingen utav oss var sugna på att gå ner på krogen. Tycker det är mkt skönare och roligare att sitta hemma hos någon och dricka ett eller två glas vin och bara snacka skit.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0