Och så återstår bara väntan...

Antagningsintervjun är nu äntligen avklarad, det var jävligt nervöst kan jag säga. Men jag tror det gick bra, jag hoppas verkligen att jag får komma in. Nu ska man då bara gå och vänta tills det blir veckan 26 då man får veta ifall man blev antagen. Det är ju sketa lång tid kvar tills dess!

Gick en sväng på stan med jenny då vi ventilerade oss lite efter intervjun vi båda var på efter det tog jag en fika med natha. Vi åkte även upp till willys för hon skulle storhandla och nu sitter jag här framför datorn och väntar på middagen.

Jag är konstigt nog inte trött även fast jag bara sovit 2½ timme i natt, tröttheten kanske kommer smygandes sen efter middagen.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0