Olympos

Hade bokat bord nere på olympos för att fira mamma i efterskott för hon jobbade hela kvällen i går när hon fyllde. Det vart fläskfilé oscar som smakade gudomligt gott. Mamma och pappa tog irish coffee til efterrätt och själv valde jag en cheesecake med varm hallonsylt till.

Nu sitter vi hemma mätta och belåtna och bäst utav allt är att mamma vart super glad. Hon är guld värd så mkt som hon ställer upp och fixar och donar. Jag längtar verkligen tills hon och jag ska dra till turiket 1 veckan och bara njuta utav allt.

I morrn så bär det av till norrköping för att fylla i draken och sen kanske det blir en lite runda på stan oxå. Sen hoppas jag på att de ringer från optikern i morrn och säger att jag kan hämta mina nya glasögon.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0