Regn och mörka moln

Klev upp sen ur sängen i dag men det kan vara skönt med lite sovmorgon. Vädret har ju inte varit det roligaste med en massa regn och mörka moln. Fixade iallfall till mig och gick över till barbro och jenny en stund och snackade skit innan jag skulle ner till af på möte.

Mötet på af varade i ca 20 min och de babblade om sånnt jag redan vet så mötet gav mig ingen ting. Gick hem till barbro sen och snackade lite mer skit och väntade på att werran skulle höra av sig.

Vart en fika på sultans i stället för kastrullhäxorna med werran. Vi babblade om allt mellan himmel och jord. Efter fikat trallade jag hem och käkade middag och sen tittade jag igenom posten.

Hade fått papper från IUC angående hur dags jag ska ha min intervju, så 
kl 9.00 tisdag den 19/5 är det som gäller! Håll tummarna för mig samt jenny som har intervjutid 10.30 då.

Sitter nu och försöker komma på låtar att lägga till på min playlist på spotify, det går väl sådär. I morrn halv 11 bär det av till nyköping med min moster och mamma. Min moster ska till tandläkaren och ville ha lite sällskap så det är ju klart att vi ställer upp.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0