Sol, gräsmatta och bikini

Gårdagen spenderade jag större dele utav dagen med att ligga på gräsmattan och sola i bikini. Vart lite brun vilket är bra fördå har jag grunden så jag inte bränner mig sen när jag åker till turkiet om 3 veckor.

Pappa och jag gjorde hemmagjorda pizzer till middag vilket slank ner hur lätt som helst. Resten utav kvällen var jag bara hemma och slöad. Surfade lite på datorn och snackde skit med folk på msn.

I dag har jag varit ute och power walkat i 35 min med morsan. Även fast solen inte lyser så mkt och det inte är lika varmt ute som i går så vart vi bra svettiga. Ska strax börja plocka lite på mitt rum innan det är dags för en dusch.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0