Vad gör man när det regnar?

Har regnat större delen utav dagen i dag vilket på ett sätt är bra men det är ju så himmla tråkigt. Så vad gör man när det regnar, jo man städar. Städade rent på mitt rum och sen flyttade jag ut kistan jag hade där inne till ena garderoben. Efter att ha flyttat runt på lite möbler så städade jag vid teven och fixade dvd skivorna i prydliga högar.

Åkte iväg och handlade lite förut så vi hade alla saker till middagen och efter att ha fixat middag så vart det soffan och slöa en stund. Emelie kom över med ljusen som jag och jenny hade köpt, tack så mkt gumman.

Nu sitter jag med en kopp teé och förbereder mig inför intervjun jag ska ha på iuc i morrn, det är sista steget innan man får veta om man kommer in på skolan eller inte. Fjärilarna börjar redan sammla sig i magen, hur fan ska jag kunna sova i natt.

Nä fixa lite dipp att ha till tacco chipsen och försöka varva ner lite. Wish med luck tomorrow!

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0